HLstatsX Community Edition
  • AIM
  • AWP
  • CODMW
  • DM
  • DMFFA
  • FFAONLYHS
  • DUST2
  • FURIEN
  • FY
  • GUNGAME
  • KNIFE
  • MEGA
  • OLDSCHOOL
  • PAINTBALL
  • SCOUT
  • VANOCNI
  • Contents
  • Search
  • Forum
  • Help

  Sections

  Otazky

  1. Podle čeho jsou hráči zapisováni do ranku?
  2. Jak se mi počítají body?
  3. Jaké jsou modifikátory pro všechny zbraně?
  4. How can I set my real name, e-mail address, and homepage?
  5. Můj rank je trapný, jak ho mohu schovat nebo naopak zobrazit?
  Odpovedi

1. Podle čeho jsou hráči zapisováni do ranku?



Hráči jsou zapisováni podle nicku.

2. Jak se mi počítají body?



Nový hráč začíná s 1000 body. Vždy, když někoho zabiješ, přepočítají se ti body podle a) počtu bodů tvé oběti, a b) podle zbraně, kterou zrovna máš. Pokud zabiješ někoho s více body, než máš ty, dostaneš více bodů, než když zabiješ někoho s méně body. Zabitím nováčka si tedy nezvýšíš rank tolik, jako zabitím prvního hráče v ranku, což je samozřejmě mnohem těžší. Když někoho zabiješ nožem, dostaneš více bodů, než když ho zabiješ např. s AK47.

Když tě někdo zabije, zratíš polovinu bodů, které dostal ten, co tě zabil (když tě zabije 1. hráč v ranku s M4A1, nemůžeš ztratit tolik bodů, jako když tě zabije poslední hráč s nožem). Díky tomu je postup nahoru v ranku snadný, ale těžší je se na něm udržet.

Vzorec pro výpočet bodů:

 Vaše body = Vaše body + (Body oběti / Vaše body)
				 × Modifikátor zbraně × 5

 Body oběti = Body oběti + Vaše obdržené body * 0.5  (ztratí polovinu bodů než si obdržel)


Příklad č. 1: 
Máte 1500 bodů, oběť má 1000 bodů (nový hráč), vaše zbraň je ak47 (Modifikátor zbraně 1.0)

Vaše body = 1500 + (1000 / 1500) * 1.0 * 5 = 1503

Po zabití hráče máte tedy o 3 body více.

U hráče, kterého jste zabili, se přepočitají body takto:
Body oběti = Body oběti - 3 * 0.5 = 1000 - 1.5 = 998.5 = zaokrouhlí se na 999
Hráč přišel o 1 bod.



Příklad č. 2: 
Máte 1200 bodů, oběť má 1300 bodů, vaše zbraň je awp (Modifikátor zbraně 1.4)

Vaše body = 1200 + (1300 / 1200) * 1.4 * 5 = 1207.58 = zaokrouhlí se na 1208

Po zabití hráče máte tedy o 8 bodů více.

U hráče, kterého jste zabili, se přepočitají body takto:
Body oběti = Body oběti - 8 * 0.5 = 1300 - 4 = 1296
Hráč přišel o 4 body.


Pak dostáváte bonusové body za splnění následujících kritérií:

Server Hráč PlyrPlyr Action Team World Action Action Odměna pro hráče Odměna pro tým sort-descending.gif




Poznámka: Hráč, který se zúčastní nějaké akce, dostane body za akci hráče i za akci týmu. Bonusy i modifikátory zbraní jsou stejné pro všechny servery.

3. Jaké jsou modifikátory pro všechny zbraně?



Modifikátor zbraně určuje, kolik bodů dostanete nebo ztratíte, když někoho zabijete nebo Vás zabije jiný hráč. Vyšší modifikátor znamená, že dostanete více bodů za zabití a naopak více ztratíte, když Vás někdo touto zbraní zabije. Modifikátor může mít hodnotu od 0.00 do 2.00.





4. How can I set my real name, e-mail address, and homepage?



Player profile options can be configured by saying the appropriate HLX_SET command while you are playing on a participating game server. To say commands, push your chat key and type the command text.

Syntax: say /hlx_set option value.

Acceptable "options" are:
  • realname
    Sets your Real Name as shown in your profile.
    Example:   /hlx_set realname Joe Bloggs

  • email
    Sets your E-mail Address as shown in your profile.
    Example:   /hlx_set email joe@joebloggs.com

  • homepage
    Sets your Home Page as shown in your profile.
    Example:   /hlx_set homepage http://www.joebloggs.com/

Note: These are not standard Half-Life console commands. If you type them in the console, Half-Life will give you an error.

For a full list of supported ingame commands, type the word help into ingame chat.

5. Můj rank je trapný, jak ho mohu schovat nebo naopak zobrazit?



Napiš /hlx_hideranking když budeš hrát na určitém serveru. Toto přepne tvůj rank do viditelného módu nebo neviditelného.

Poznámka: I nadále jsi neustále počítán v ranku a můžeš si prohlédnout svoje detaily. Použij Search (Hledat) a zadej svůj nick (stačí část).



You are currently viewing the basic version of this page, please enable JavaScript and reload the page to access full functionality.
Generated in real-time by HLstatsX Community Edition 1.6.16
Executed 10 queries, generated this page in 0.0076 Seconds
All images are copyrighted by their respective owners.

[Admin]